Reklamace a vrácení zboží
Jak můžete reklamovat či vrátit vaše zboží?
Možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů se nevztahuje na firemní zákazníky (tzv. Nákup na IČO)
Doba pro vrácení zboží činí 14 dní:
- ode dne převzetí zboží
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zboží zabalte nejlépe do kartónové krabice, dostatečně vypolstrované, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a včetně vyplněných formulářů zašlete na adresu:
Petra Patzenhauerová – OBCHOD S NOŽI, Plzeňská 95/44, Beroun, 26601
Doporučujeme zasílat zboží pomocí Zásilkovny, je to cenově výhodné i jednoduché:
Jak postupovat:
1) Zboží zabalíte a odnese na pobočku Zásilkovny, kde nic neplatíte
2) Obsluze nahlásíte zpětný kód 94390471
3) Cena za zpětné zásilky je zvýhodněná a činí 69,-, cenu Vám poté odečteme od vrácené částky za zboží.
Pro vrácení zboží přidejte do zásilky se zbožím:
- original daňový doklad
- zboží, které bylo jako dárek nebo akce zdarma k objednávce
- Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Pro reklamaci zboží přidejte do zásilky se zbožím:
- kopiji daňového dokladu
- Formulář pro uplatnění reklamace.
Podrobnosti o odstoupení od kupní smlouvy a také vrácení zboží naleznete na stránce obchodních podmínek ZDE.