Reklamační řád

I když se snažíme vždy dodat zboží v bezvadném stavu někdy se stane, že se na něm nějaká ta chybka najde, popřípadě se projeví až po nějaké době.

Víme, že je nepříjemné, když se na zboží těšíte a místo toho přijde s nějakou vadou. U nás se nemusíte ale bát, uděláme vše pro nápravu k Vaší spokojenosti, která je pro nás na prvním místě. 

Jakmile Vaši reklamaci obdržíme budeme se snažit ji vyřešit co nejdříve bez zbytečného protahování. 

Jak postupovat:

1. Pro nejjednodušší vrácení pro Vás máme možnost zasílat zboží pomocí Zásilkovny, je to cenově výhodné i jednoduché:

  •  Zboží zabalíte a odnese na pobočku Zásilkovny, kde nic neplatíte
  •  Obsluze nahlásíte zpětný kód 94390471

2. Zboží zpět můžete samozřejmě odeslat i na naši adresu:

Petra Patzenhauerová – OBCHOD S NOŽI, Plzeňská 95/44, Beroun, 26601

Pokud je to jen trochu možné zboží prosím zabalte nejlépe do kartónové krabice, dostatečně vypolstrované, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a včetně vyplněných formulářů zašlete zpět.

Pro reklamaci zboží přidejte do zásilky se zbožím:

Podrobnosti o reklamaci zboží naleznete na stránce obchodních podmínek ZDE.