Reklamační řád
I když se snažíme vždy dodat zboží v bezvadném stavu někdy se stane, že se na něm nějaká ta chybka najde, popřípadě se projeví až po nějaké době.
Víme, že je nepříjemné, když se na zboží těšíte a místo toho přijde s nějakou vadou. U nás se nemusíte ale bát, uděláme vše pro nápravu k Vaší spokojenosti, která je pro nás na prvním místě.
Jakmile Vaši reklamaci obdržíme budeme se snažit ji vyřešit co nejdříve bez zbytečného protahování.
Jak postupovat:
1. Pro nejjednodušší vrácení pro Vás máme možnost zasílat zboží pomocí Zásilkovny, je to cenově výhodné i jednoduché:
- Zboží zabalíte a odnese na pobočku Zásilkovny, kde nic neplatíte
- Obsluze nahlásíte zpětný kód 94390471
2. Zboží zpět můžete samozřejmě odeslat i na naši adresu:
Petra Patzenhauerová – OBCHOD S NOŽI, Plzeňská 95/44, Beroun, 26601
Pokud je to jen trochu možné zboží prosím zabalte nejlépe do kartónové krabice, dostatečně vypolstrované, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a včetně vyplněných formulářů zašlete zpět.
Pro reklamaci zboží přidejte do zásilky se zbožím:
- kopii daňového dokladu
- Formulář pro uplatnění reklamace.
Podrobnosti o reklamaci zboží naleznete na stránce obchodních podmínek ZDE.